Informații despre cookie-uri

Pentru a asigura funcționalitatea completă a magazinului online Anico, folosim cookie-uri. Acestea sunt importante pentru noi pentru a face magazinul web ușor de utilizat și pentru a analiza obiceiurile dumneavoastră de cumpărare și de navigare.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate..

Noi - managerii de marketing de la Anico - sperăm că sunteți pregătit să ne ajutați să îmbunătățim experiența de cumpărături și de navigare prin acceptarea cookie-urilor.

Szombathely, istorie, carnaval...și stații

La sfârșitul lunii august, ne-am confruntat cu o nouă și dificilă sarcină. În acest an, a avut loc pentru a 21-a oară Carnavalul istoric Savaria, evenimentul emblematic al verii în Szombathely, unde a trebuit să instalăm un sistem complex de transceivere cu software de dispecerizare.

Principalul organizator și operator al evenimentului, Savaria Turizmus Nonprofit Kft. ne-a contactat înainte de eveniment cu solicitarea de a utiliza un sistem comun de comunicații cu organizațiile participante.

Nu a trebuit să ne gândim prea mult la soluție, deoarece Inspectoratul zonei publice din Szombathely și furnizorul evenimentului, Unita Armed Company Kft. din Szombathely, folosesc deja în mod activ stațiile noastre  IP PoC eChat.

În urma solicitării, am efectuat o evaluare a nevoilor și apoi am discutat în detaliu despre eveniment cu Stefania Grünwald, directorul general al Savaria Turizmus Nonprofit Kft.

A fost important să cunoaștem responsabilitățile, astfel încât să putem configura echipele de comunicare ale sistemului eChat care vor fi folosite în timpul evenimentului. Pe durata evenimentului, stațiile eChat de la diferite organizații au fost organizate într-o flotă temporară. Savaria Turizmus a închiriat 30 de stații de emisie-recepție eChat E350, cărora li s-au alăturat stații de emisie-recepție de la Unita Armed Company Kft. și de la Poliția Locală din Szombathely. Astfel, un total de 63 de transceivere și 3 programe de dispecerizare au fost operate în timpul evenimentului.

Cu toate acestea, nu numai numărul de stații radio a fost important, ci și componența canalelor. După consultarea participanților, am creat grupuri de discuții (canale) comune și separate. În acest fel, toate cele trei organizații au avut posibilitatea de a comunica pe un singur canal și de a-și continua propria comunicare internă pe canale separate.

Bineînțeles, programul de dispecerat a jucat, de asemenea, un rol cheie în managementul comunicației evenimentului. Deoarece flotele eChat pot fi monitorizate de mai mulți dispeceri, pe lângă punctul de operațiuni de la fața locului 24 de ore din 24 la eveniment, managerul de gardă a asistat, de asemenea, de la distanță prin intermediul unui laptop.

În total, 5 canale au fost utilizate de către organizatori, astfel încât funcția "multiple voice channel mode" a dispecerului a fost deosebit de utilă (toate canalele sunt monitorizate simultan de către dispecer: organizatorul evenimentului, compania de securitate, ambulanța, pompierii, poliția etc.).

Înainte de a începe sarcinile, compania organizatoare a evenimentului a participat, de asemenea, la un training video online. Instruirea a fost foarte rapidă și toată lumea a stăpânit cu ușurință utilizarea echipamentului și a software-ului de dispecerizare.

Colegul nostru tehnic de la eChat, Róbert Ferenczi, a întrebat-o pe Stefania Grünwald, directorul general al Savaria Turizmus Nonprofit Kft, cum evaluează această cooperare.

Anico Kft.: Ce sistem ați folosit până acum?

Stefania: La ultimul eveniment am folosit stații radio tradiționale. Principala problemă a fost că nu puteam comunica pe o distanță mai mare, deși evenimentele noastre acoperă o zonă relativ mare, tot centrul orașului Szombathely. Din păcate, raza de acțiune a stațiilor noastre anterioare s-a dovedit a fi insuficientă, în special în timpul unei parade de carnaval, ceea ce a fost foarte problematic, deoarece a trebuit să anulăm parada din cauza unei furtuni uriașe într-o situație de urgență, dar nu puteam să ne contactăm reciproc. În această situație, operatorii de telefonie mobilă au fost, de asemenea, suprasolicitați din cauza numărului mare de vizitatori. Deci nu aveam comunicații prin telefon mobil.

Mai multe organizații au fost implicate în securizarea evenimentului și a zonei: Garda Civilă, poliția, serviciile de urgență, ambulanța și Crucea Roșie. Problema era că fiecare organizație folosea propriul său sistem de comunicare. Soluția a fost un centru radio, unde fiecare organizație a trimis un transmițător din propriul sistem.
Dispecerul de la centrul radio a transmis apoi informațiile necesare organizațiilor în cauză în mod individual.AÎn perioada care a trecut de atunci, Departamentul de Ordine Publică și Compania Unita Armed Company Ltd. a trecut, de asemenea, la sistemul eChat. În acest an, am oferit, de asemenea, transmițătoare eChat poliției, ambulanței și pompierilor pe durata evenimentului.

Anico Kft.: Au existat perturbări în timpul celor trei zile ale evenimentului?

Stefania: Nu au fost raportate probleme. Utilizarea emițătoarelor-receptoarelor a fost foarte simplă, iar colegii s-au obișnuit rapid cu ele. Curba de învățare a fost, de asemenea, foarte ușoară. Iar aparatele de radio s-au descurcat bine la utilizarea zilnică cu o singură încărcare.

Anico Kft.: Considerați utilă instructajul online oferit de tehnicienii eChat de la Anico Ltd?

Stefania: Da, chiar și în acest mod indirect a fost ușor să înveți cum să folosești sistemul.

Anico Kft.: Cum s-a schimbat comunicarea față de vechiul sistem?

Stefánia: Comunicarea noastră este mult mai eficientă cu acest sistem. Iar acoperirea nelimitată este un mare avantaj.

Un alt avantaj este că, înainte, când se organizau paradele de carnaval, exista o problemă cu organizatorii - care nu sunt utilizatori experimentați de radio - care doreau să aibă mai multe persoane care să vorbească în același timp. În cazul stațiilor eChat, acest lucru nu s-a întâmplat, deoarece sistemul nu permite acest lucru. Limita de transmisie de 30 de secunde și funcția "o singură persoană vorbește" sunt foarte utile.

Anico Kft.: Vă mulțumim pentru răspunsurile dumneavoastră, a fost o experiență utilă și pentru noi, asigurând comunicarea pentru un eveniment atât de mare.

Etichete legate de conținut: eChat PoC