Informații despre cookie-uri

Pentru a asigura funcționalitatea completă a magazinului online Anico, folosim cookie-uri. Acestea sunt importante pentru noi pentru a face magazinul web ușor de utilizat și pentru a analiza obiceiurile dumneavoastră de cumpărare și de navigare.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate..

Noi - managerii de marketing de la Anico - sperăm că sunteți pregătit să ne ajutați să îmbunătățim experiența de cumpărături și de navigare prin acceptarea cookie-urilor.

Termeni & Conditii

Selectarea produsului

Clientul are posibilitatea de a alege și de a comanda din gama de produse prezente in  magazinul virtual. Făcând click pe produsul selectat , clientul poate citi informații mai detaliate despre produs. În cazul în care clientul intenționează să cumpere produsul , acesta poate fi plasat într -un coș de cumpărături virtual , făcând click pe butonul " Adauga in cos " . Făcând clic pe butonul " Vizualizare coș " , produsele plasate în coșul de cumpărături, valoarea finală a facturii , și afisarea costurilor de transport . Clientul poate verifica corectitudinea comenzii , în special prețurile și cantitățile , care pot fi modificate și corectate în funcție de necesități . Cosul de cumparaturi va calcula automat valoarea finală a comenzii .

Plasarea comenzii

Clientul verifica daca numarul de produse adaugate in cos este corect, verifica daca totalul de plata este corect și daca a decis să le cumpere , atunci acesta trebuie sa apese click pe butonul " Pay " Pentru finalizarea comenzii, clientul are posibilitatea de a alege metoda de confirmare: logare ca si client inregistrat, creeare un cont nou de utilizator sau achizitionare fara inregistrare sau creeare cont. Dacă ați cumpărat deja produse în magazinul nostru , vă rugăm să furnizați adresa de e -mail și parola pe care ați înregistrat-o mai devreme . În cazul în care doriți să vă înregistrați ca si un client nou , vă rugăm să furnizați datele necesare pentru achiziționarea , care vor fi stocate de către sistem , iar data viitoare când doriti să cumparati ceva , va puteti autentifica in contul Dvs. In cazul in care doriti sa cumparati , fara inregistrare , vă rugăm să furnizați numele,adresa de expediere si numarul de tel. pentru contact.

În pasul următor selectati metoda potrivita de transport ( ridicarea colet sau livrarea prin servicii de curierat ) , precum și metoda de plată . Dacă acceptați conținutul comenzii , vă rugăm să faceți clic pe butonul " comanda " pentru a plasa comanda.

Stabilirea pretului

Preturile afisate pe webshop includ TVA 19% iar costurile cu transportul nu sunt incluse in pretul afisat. Pentru firmele din România înregistrate în ROI cu număr CIF valid, TVA este 0, conform legislației UE. În cazul în care sunteți o companie vă rugăm să treceți indicativul țării și RO și CIF-ul în rubrica observații.

În cazul în care sunteți Persoană Fizică și optați pentru ridicarea mărfii personal,din Budapesta sau Nyiregyhaza, cu plata numerar, se aplică cota TVA de 27% valabilă pe teritoriul UNGARIEI. 

În cazul în care sunteți Asociație, Asociație non-profit , se aplică cota TVA de 27% valabilă pe teritoriul UNGARIEI. 

Costurile de livrare se regasesc in procesul de comanda.

Inainte de finalizarea comenzii puteti verifica costurile de transport.

În cazul în care există o eroare în webshop, în ceea ce privește produsele sau prețurile, ne rezervăm dreptul de a le reactualiza. În acest caz, după realizarea și corectarea erorii, clientul este informat imediat cu privire la noile date.

Clientul va avea posibilitatea de a confirma sau anula comanda ca urmare a erorii aparute in sistem, pe webshop.

Procesarea comenzilor

Toate comenzile sunt procesate în termen de 48 de ore.

Corectarea datelor introduse

Puteți corecta datele introduse înainte de a apăsa butonul " Comandă "

Confirmare

Dupa lansarea comenzii clientul primeste un email de confirmare in mod automat, prin care se confirma preluarea comenzii.

Clientul este informat printr-un tot prin email in momentul expedierii comenzii. Pentru consiliere puteti apela nr. de telefon afisat pe site.

Detalii privind plata

În Webshop se accepta plati prin transfer bancar.

Plată prin PayPal. În acest caz vom socoti +3,5% pentru întreaga sumă, ceea ce reprezintă taxa de utilizare pentru PayPal. Plata nu este automată, factura va fi semnată în termen de 1-2 zile de lucru, și va fi trimisă la adresa indicată cu ocazia comenzii. La urmă veți avea posibilitatea de a transfera suma prin filiala PayPal.

Desfăşoară achiziţiile pentru firmă în webshop al nostru, şi plăteşte mai târziu prin PastPay BNPL buy now pay later (= cumpăraţi acum, plătiţi mai târziu)!

În magazinul www.anicoromania.ro, este posibil să plătiți pentru bunurile achiziționate nu imediat, ci la o dată ulterioară. Oferim acest lucru cu ajutorul unui partener financiar extern, PastPay Europe Sp. z o. o. (PastPay), prin intermediul metodei sale de plată numită PastPay. În acest caz, dacă selectați PastPay ca metodă de plată la finalizarea comenzii și PastPay se angajează să finanțeze tranzacția dată, PastPay va cumpăra factura emisă de Furnizorul de servicii către dumneavoastră, prin urmare, va cumpăra creanța Furnizorului de servicii față de dumneavoastră și va plăti valoarea facturii către Furnizorul de servicii în locul dumneavoastră. În astfel de cazuri, factura emisă de furnizorul de servicii conține deja caracteristicile juridice unice ale sistemului și toate informațiile necesare.

Este IMPORTANT faptul că, după cesiunea facturii, obligația dumneavoastră de plată rămâne la PastPay, care poate fi plătită numai în contul bancar al PastPay indicat pe factură. Trebuie să vă îndepliniți obligația de plată cel târziu până la data scadentă a facturii, în caz contrar se va percepe o taxă forfetară de 40 de euro. Prin utilizarea PastPay, sunteți de acord cu transmiterea datelor dumneavoastră de contact (nume, adresă de e-mail, număr de telefon) către PastPay. Acest lucru este necesar în primul rând pentru a vă putea trimite informațiile și notificările necesare pentru subvenție și pentru procesul de plată. Puteți găsi Politica de confidențialitate a PastPay aici. În cazul în care PastPay nu se angajează să finanțeze tranzacția dată, această metodă de plată nu este disponibilă - desigur, aveți în continuare opțiunea de a face achiziția, vă rugăm să alegeți o altă metodă de plată într-un astfel de scenariu.

  • Dacă folosirea serviciului PastPay are un extracost?

Plata cu amânare de 30 zile are un extracost minim, care constă din taxa de factor şi suprapreţul de dobândă. În cazul unei amânări de 30 zile acest lucru înseamnă un suprapreţ de 3.5%, care se va adăuga la valoarea de cumpărare totală. Preţul exact poate fi verificat în „coş”, după alegerea modului de plată PastPay.

  • Modul de plată PastPay BNPL asigurat de Anico Kft. în ce ţări este accesibil?

România, Ungaria, Cehia, Germania, Italia, Polonia, Austria, Belgia, Danemarca, Estonia, Franţa, Lituania, Letonia, Olanda, Portugalia, Slovenia, Spania, Suedia, Bulgaria.

  • Cu ce deviză pot să plătesc, dacă aleg modul de plată PastPay BNPL?

În prezent ai posibilitatea să plăteşti prin PostPay cu toate devizele accesibile la Anico Kft. (HUF, EUR, RON).

Livrare

Coletele sunt livrate printr-un serviciu de curierat din depozitul nostru aflat in Ungaria . Pentru detalii suplimentare accesati formularul de contact de pe pagina webshop.

Modalitati de livrare: prin curier

Termenul de livrare : în funcție de adresa de expediere și serviciul de curierat . Vă rugăm să scrieți Serviciul Clienți pentru calcul .

Prețurile de livrare

Clienții din Romania :

  • Prin Poștă - 7 EUR / 35 RON numai pentru plicuri sub 500 g- 7-10 zile lucrătoare

Prin Curierat rapid:

  • DPD 12.5 EUR/ 62.5 RON, colete până la 10 kg și 0,83 m3- 3-5 zile lucrătoare  
  • GLS 14 EUR/ 70 RON, colete până la 10 kg și 0,83 m3- 3-5 zile lucrătoare  
  • Transport expres: 30 EUR/ 150 RON colete până la 10 kg și 0,83 m3- maxim 2 zile lucrătoare  

Din momentul efectuarii plati produsele nu mai sunt supuse codului vamal. Pretul include transportul si manipularea, cu exceptia asigurarii coletului. La cerere clientul poate opta pentru asigurare suplimentara pentru valoare facturata, costurile de asigurare fiind suportate de catre client.

Clienții din afara Uniunii Europene ( CE niciuna ) :

Pentru clientii din afara Uniunii Europene, costruile de transport si procedurile vamale difera in functie de tara de destinatie.

Pentru informatii priviind costurile estimative contactati-ne.

Procesul de vamuire cade in sarcina cumparatorului.

Pretul afisat include transportul si asigurarea facultativa, nu contine taxe vamale sau alte cheltuieli, acestea fiind suportate de catre client.

Anularea comenzii:

Webshopul are obligatia de a anunta clientul in cazul in care comanda nu poate fi onorata. Produsele nu sunt vandute catre minori.

Returnarea produselor:

Produsele pentru returnare vor fi acceptate doar daca acestea sunt insotite de ambalajul original in starea initiala in care au fost livrate ( cantitativ si calitativ ) , cu toate accesoriile si documentele insotitoare.

Anularea garantiei:

Garantia se anuleaza automat in cazul in care produsul este returnat in alta stare decat cea initiala de la livrare. Operarea produsului in alte conditii decat cele specificate de catre producator duce automat la pierderea garantiei.

Este important sa cititi manualul de folosire inainte de operarea produsului.

Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in consideratie, garantia se anuleaza automat.

Garantie:

Garanția este oferită pentru perioada de timp dată de către producător prin intermediul dealerului. Perioada de garanție începe în momentul vânzării către utilizatorul final.  Pentru validarea garanției, trebuie să se prezinte factura de vânzare sau cardul de garanție.

Costul livrării către service este suportat de proprietarul/operatorul echipamentului, în timp ce trimiterea acestuia înapoi este plătită de furnizor.

Utilizarea echipamentului de radioamator în afara benzilor de radioamatorism, defecțiunile cauzate de un cablu coaxial sau o antenă de proastă calitate, forțele naturale, trăsnetul sau efectele secundare ale acestuia (descărcări statice etc.) sunt considerate utilizare abuzivă a echipamentului.

Garanția nu este valabilă în cazul în care:

- în cazul în care defecțiunea este cauzată de o utilizare necorespunzătoare

- în cazul în care funcționarea defectuoasă este cauzată de neîntreținerea echipamentului

- dacă produsul a fost reparat în mod necorespunzător sau de către persoane neautorizate

- în cazul în care nu au fost respectate instrucțiunile de utilizare sau au fost utilizate materiale de întreținere necorespunzătoare

- în cazul în care numărul de serie nu corespunde cu numărul de pe cardul de garanție

- în cazul în care defecțiunea a fost cauzată de un transport incorect, depozitare, deteriorare accidentală, acțiune mecanică și/sau chimică externă.

Având în vedere politica strictă de garanție a LDG Electronics, clientul produselor LDG recunoaște că atât reparațiile în garanție, cât și cele în afara garanției vor fi efectuate exclusiv de către departamentul de service al LDG. În prezent, nu există un serviciu LDG în Europa, Anico Kft este intermediarul pentru garanția oferită de producător. Perioada de garanție a producătorului este de 2 ani. Dacă doriți să aflați mai multe despre garanția dispozitivului dorit înainte de a cumpăra, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți!

Utilizarea aparatelor de radioamatorism, garanție

Vă rugăm să rețineți că, în principiu, utilizarea receptoarelor de radioamatorism nu se extinde în afara benzilor de radioamatorism și, prin urmare, garanția acoperă numai repararea defecțiunilor rezultate în urma unei utilizări normale. Utilizarea emițătoarelor de radioamator în afara benzilor de radioamatorism, defecțiunile cauzate de calitatea slabă a cablurilor coaxiale sau a antenelor, avariile elementare, fulgerele sau fenomenele care le însoțesc (descărcări statice), utilizarea amplificatoarelor de putere cu o putere de acționare mai mare decât cea permisă, defecțiunile cauzate de o calitate slabă a împământării, defecțiunile cauzate de supraîncălzirea datorată amplasării echipamentului într-un loc slab ventilat etc., nu sunt considerate ca fiind o utilizare normală. Utilizarea emițătoarelor radio este condiționată de obținerea unei licențe radio. Utilizarea fără licență este ilegală. Pentru licențe, vă rugăm să contactați autoritatea de comunicații din țara dumneavoastră.

Specificațiile tehnice ale echipamentelor de radioamatorism sunt garantate de către producător numai în benzile de radioamatorism, iar aceste specificații sunt supuse unei toleranțe de +/- 10%. Specificațiile se pot deteriora în afara benzilor de amatori, fapt pentru care nu se vor accepta reclamații. Nu este permisă utilizarea emițătorului echipamentului în afara benzilor de radioamatorism (emisie în afara benzii), cu excepția cazului în care există o autorizație specială (licența de radioamatorism nu conferă acest drept). Orice răspundere care decurge din aceasta este responsabilitatea utilizatorului sau a operatorului echipamentului. Pentru a utiliza echipamentul de radioamatorism este necesară o licență radio valabilă.

Perioada de garanție pentru staiile Yaesu  pentru radioamatori este de câțiva ani, prin urmare, aceasta poate fi diferită de garanția minimă prevăzută de lege. Pentru unele stații, furnizorul oferă garanție de 5 ani (pentru livrările ulterioare se va aplica această garanție de 5 ani). Perioada de garanție pentru fiecare dispozitiv este listată în fișa tehnică a produsului, disponibilă în magazinul online; aceasta apare pe eticheta  din fotografia stației respective.

Funcționarea și garanția amplificatoarelor RM Italy

Echipamentul este însoțit de garanția producătorului timp de doi ani, cu excepția tranzistoarelor finale, dacă defecțiunea se datorează unor cauze imputabile: efectelor indirecte sau secundare ale fulgerului, supraîncălzirii, ventilației necorespunzătoare, depășirii specificațiilor, cum ar fi: supratensiune, putere mare de acționare, SWR de antenă slabă sau ruperea antenei. Pentru a evita controversele, este important de menționat că, de obicei, tranzistoarele finale nu sunt distruse din alte cauze. Prin comandă acceptați aceste condiții de garanție, în caz contrar, vă recomandăm să nu comandați aparatul!

Informații importante

  • Nu efectuăm service pentru produsele care nu sunt în garanție.
  • Nu efectuăm service sau extindem frecvența transceiverelor care nu au fost achiziționate de la noi.
  • Trimitem unitățile Yaesu în garanție în Marea Britanie pentru reparații în garanție, din cauza faptului că furnizarea de piese și decontarea facturilor este destul de greoaie și complicată. Prin urmare, putem rezolva această problemă printr-o livrare unică.
  • Unitățile garantate pot fi livrate la sediile noastre din Budapesta și Nyíregyháza în timpul orelor de program sau pot fi trimise prin curier. Serviciul este efectuat în Nyíregyháza. 4400 Nyíregyháza, Debreceni str 127.; 1107 Budapest Ceglédi str. 1-3.

Clauza privind dreptul de proprietate

Până când clientul plătește prețul integral de achiziție al produsului , acesta rămâne în proprietatea furnizorului . În cazul comenzilor false , care nu sunt acceptate, produsul va fi luat în inapoi, in numele proprietarului " nou " , iar după vânzarea cu succes a produsului , prețul va fi plătit proprietarului.

Modificarea și anularea unei comenzi

În baza Legii CVIII din 2001. , software-ul de vânzare webshop informează imediat clientul cu privire la faptul de a accepta comanda. Această notificare nu este considerată ca un contract între vânzător și client . Acesta este doar o informare a clientului că intenția de a cumpărare a fost înregistrată și transmisă membrului personalului competent , de către sistem .

În cazul în care acesta informare nu este primita de către client în termen de 48 de ore , apoi obligațiile de licitare ale clientului sunt anulate .

Vânzătorul oferă clientului dreptul de a retrage comanda electronica ,. La La lansarea unei comenzi electronice clientul primește o notificare prin e - mail si / sau telefon cu privire la timpul estimat de realizare , cu privire la faptul că aceasta comanda a început anularea comenzii este posibilă numai în mod personal , sau folosind date de contact sub elementul de meniu " Contact ".

Modificarea unei comenzi este acceptată numai în scris prin e - mail sau fax ( numărul de fax, adresa de e - mail, numărul de telefon ) .

Numele managerului de date și detaliile de contact

Numele operatorului de date: Anico Kft. (Denumită în continuare "Managementul datelor")

Adresa poștală a operatorului de date: 4400 Nyíregyháza, Debreceni street 127.

Adresa de e-mail a operatorului: pmr@anico.hu

Numărul de telefon al operatorului de date: +36 42 507 620

Pagina web: https://walkietalkieshop.ro/ 

Cadrul juridic, temeiul juridic, scopul gestionării datelor pe site, domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal prelucrate și durata gestionării datelor

Cum se utilizează modulele cookie

Ce este un cookie?

Utilizatorul de date utilizează module cookie (module cookie) atunci când accesează site-ul. Cookie-ul este un pachet de informații cu privire la fonturi și numere pe care site-ul nostru îl trimite browserului dvs. în scopul salvării anumitor setări, facilitând utilizarea site-ului nostru și contribuind la colectarea unor informații statistice relevante despre vizitatorii noștri. Cookie-urile nu conțin informații personale și nu sunt potrivite pentru autentificarea individuală a utilizatorilor. Cookie-urile conțin adesea un identificator unic - o linie de numere secret, generată aleatoriu - pe care dispozitivul dvs. le stochează. Unele module cookie vor fi întrerupte după ce site-ul este închis, iar altele vor fi stocate pe o perioadă mai lungă de timp pe computer.

Contextul juridic și temeiul juridic al cookie-urilor:

Contextul managementului datelor se bazează pe Actul CXII din 2011 privind libertatea de informare și libertatea de informare în materie de informare. (Infotv.) Și servicii de comerț electronic și servicii de informare referitoare la serviciile societății informaționale (CVIII. sunt prevederi ale legii. Baza legală pentru prelucrarea datelor este Infotv. În conformitate cu § 5 (1) (a).

Principalele caracteristici ale cookie-urilor utilizate de site-ul web:

Cookie-urile strict necesare pentru funcționare: Aceste cookie-uri sunt esențiale pentru utilizarea site-ului și vă permit să utilizați caracteristicile de bază ale site-ului web. În absența acestora, multe caracteristici ale site-ului nu vor fi disponibile pentru dvs. Cookie-urile de acest tip sunt limitate la durata sesiunii.

Cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului: aceste cookie-uri colectează informații despre utilizarea site-ului web al utilizatorului, cum ar fi paginile cele mai frecvent vizitate sau mesajul de eroare de pe site-ul web. Aceste module cookie nu colectează informații care identifică vizitatorul, adică lucrează cu informații generice și anonime. Datele obținute de la acestea sunt utilizate pentru a îmbunătăți performanța site-ului web. Cookie-urile de acest tip sunt limitate la durata sesiunii.

employee_login_last_email Când vă înscrieți, păstrați adresa de e-mail până când închideți browserul.
Ealrm, ealem, ealpw Acces permanent. Durata durează 180 de zile.
come_from  Acces și redirecționare. Durata durează 10 minute.
predictitionio ID de utilizator pentru recomandarea anunțurilor personalizate pentru module cookie. Termenul de valabilitate este de 3 luni.
currency  Stochează moneda cumpărătorului. Durata durează 30 de zile.

Cookie-ul Google Adwords Ori de câte ori cineva vizitează site-ul nostru, codul cookie al vizitatorului este adăugat în lista de remarketing. Cookie-urile Google, cum ar fi cookie-urile NID și SID, sunt utilizate pentru a personaliza anunțurile Google în produsele Google, cum ar fi Căutarea Google. Aceste cookie-uri sunt folosite, de exemplu, să-și amintească cele mai recente căutări, interacțiunile anterioare cu anunțurile sau cu rezultatele căutării pentru unii agenți de publicitate, precum și vizite la site-uri ale agenților de publicitate. Funcția de urmărire a conversiilor AdWords utilizează cookie-uri. Pentru a urmări vânzările și alte conversii din anunț, ați salvat cookie-urile pe computerul utilizatorului atunci când persoana respectivă face clic pe un anunț. Câteva moduri obișnuite de utilizare a modulelor cookie: Selectarea anunțurilor pe baza a ceea ce este relevant pentru un anumit utilizator, îmbunătățirea rapoartelor privind performanța campaniei și evitarea anunțurilor care sunt deja vizionate de utilizator.

Cookie Google Analytics: Google Analytics este un instrument Google Analytics care îi ajută pe proprietarii de site-uri și aplicații să obțină o imagine mai bună a activităților vizitatorilor. Serviciul poate utiliza cookie-uri pentru a colecta informații și pentru a raporta statisticile despre utilizarea site-ului fără a identifica individual vizitatorii Google. Cookie-ul principal folosit de Google Analytics este cookie-ul "__ga". Pe lângă raportarea din statisticile privind utilizarea site-ului, Google Analytics poate fi, de asemenea, utilizat pentru a afișa anunțuri mai relevante în produsele Google (cum ar fi Căutarea Google) și pe web, împreună cu unele dintre cookie-urile de publicitate descrise mai sus.

Cookie-uri pentru sesiuni: aceste module cookie stochează locația vizitatorului, limba browserului, moneda de plată, închiderea browser-ului sau maxim 2 ore.

Ultimul element vizualizat cookie: înregistrați produsele care au fost văzute ultima dată de vizitator. Acestea durează 60 de zile.

Produse recomandate cookie: Caracteristica "recomandă prietenului meu" înregistrează lista de produse pe care doriți să o recomandați. Durata durează 60 de zile.

Cookie Acceptați modul cookie: Când ajungeți la site, sunteți de acord cu declarația de stocare a modulelor cookie din fereastra de avertizare. Durata durează 365 de zile.

Cos de cumparaturi: stochează obiectele plasate în coș. Durata durează 365 de zile.

Ofertă inteligentă: specifică criteriile pentru afișarea sumelor licitate inteligente (de exemplu, are vizitatorul din pagină acolo, există o comandă). Durata durează 30 de zile

Facebook pixel (Facebook cookie) Un pixel Facebook este un cod care vă permite să raportați conversiile pe site-ul dvs. și puteți construi segmente de public vizate, iar proprietarul site-ului va primi date detaliate de analiză despre utilizarea site-ului web al vizitatorilor. Cu ajutorul codului de urmărire a pixelilor de remarketing Facebook, vizitatorii site-ului pot afișa sume licitate personalizate și anunțuri pe Facebook. Lista de remarketing Facebook nu este potrivită pentru identificarea persoanelor. Pentru mai multe informații despre Facebook Pixel / Facebook, vizitați: https://www.facebook.com/business/help/651294705016616

Dacă nu acceptați cookie-uri, unele funcții nu vor fi disponibile pentru dvs. Pentru mai multe informații despre ștergerea modulelor cookie, consultați linkurile de mai jos:

Gestionarea datelor pentru comenzi și facturare

Cadrul juridic și temeiul juridic al procesării datelor:

Contextul gestionării datelor se bazează pe Legea din 2011 a CXII privind libertatea de informare și libertatea de informare în materie de informare. (Infotv.) Și Actul C din 2000 privind contabilitatea (Legea contabilității). Baza legală pentru prelucrarea datelor este Infotv. În conformitate cu secțiunea 5 paragraful (1) (a), consimțământul dvs. și, în cazul retragerii contribuției dvs., Infotv. Secțiunea 6 (5) (a) din Legea cu privire la persoana care gestionează datele îndeplinește obligația legală prevăzută în Legea contabilității.

Scopul gestionării datelor este:

Emiteți o factură conformă cu legea și îndeplinirea obligației de a ține evidența contabilă. Legea Contabilității. Conform art. 169 alin. (1) - (2) din Legea societăților comerciale, societățile trebuie să țină o evidență contabilă directă și indirectă a evidenței contabile.

Domeniul de aplicare al datelor gestionate:

Numele, adresa, adresa de e-mail. Gestiunea datelor vizează confidențialitatea persoanelor și informațiile personale ale administratorilor companiei, în conformitate cu legislația actuală a GDPR. Pentru mai multe informații, consultați Politica noastră de confidențialitate.

Durata manipulării datelor:

Facturile emise sunt stabilite în actul constitutiv. În conformitate cu articolul 169 alineatul (2), timp de opt ani de la data emiterii facturii. Rețineți că, dacă vă retrageți consimțământul pentru emiterea contului dvs., Managerul de date este Infotv. (6) (5) (a), are dreptul de a păstra datele sale personale în timpul emiterii facturii timp de 8 ani.

Gestionarea datelor referitoare la transportul de marfă

Cadrul juridic și temeiul juridic al procesării datelor:

Contextul managementului datelor se bazează pe Actul CXII din 2011 privind libertatea de informare și libertatea de informare în materie de informare. (Infotv.). Baza legală pentru prelucrarea datelor este Infotv. În conformitate cu § 5 (1) (a).

Scopul gestionării datelor este:

În cazul transportului de marfă, scopul gestionării datelor este de a livra bunurile comandate în funcție de nevoile dvs., cu ajutorul partenerului nostru contractual.

Domeniul de aplicare al datelor gestionate:

Numele, adresa, numărul de telefon. Gestiunea datelor vizează confidențialitatea persoanelor și informațiile personale ale administratorilor companiei, în conformitate cu legislația actuală a GDPR. Pentru mai multe informații, consultați Politica noastră de confidențialitate.

Durata manipulării datelor:

Managerul de date gestionează datele pentru durata livrării bunurilor comandate.

Gestionarea datelor pentru newslettere

Cadrul juridic și temeiul juridic al procesării datelor:

Contextul managementului datelor se bazează pe Actul CXII din 2011 privind libertatea de informare și libertatea de informare în materie de informare. (Infotv.) Și Actul XLVIII din 2008 privind Termenii și restricțiile fundamentale ale activității de publicitate comercială. Legea (GRT.) A raportat. Baza legală pentru prelucrarea datelor este Infotv. Articolul 5 alineatul (1) litera (a) și articolul 3 6 (1) - (2) din acordul dvs.

Scopul gestionării datelor este:

Scopul managementului datelor este de a lua cunoștință de cele mai recente și cele mai bune oferte și oferte. Rețineți că în newsletter plasăm anunțuri nu numai pentru Managerul de date, ci și pentru alte asociații de afaceri, dar nu le transmitem informațiile personale acestora.

Domeniul de aplicare al datelor gestionate:

Numele, adresa de e-mail. Gestiunea datelor vizează confidențialitatea persoanelor și informațiile personale ale administratorilor companiei, în conformitate cu legislația actuală a GDPR. Pentru mai multe informații, consultați Politica noastră de confidențialitate.

Durata manipulării datelor:

Până la retragerea consimțământului persoanei în cauză.

Manipularea datelor asociate înregistrării

Cadrul juridic și temeiul juridic al procesării datelor:

Contextul managementului datelor se bazează pe Actul CXII din 2011 privind libertatea de informare și libertatea de informare în materie de informare. (Infotv.) Și Act V din 2013 privind Codul Civil (CC). Baza legală pentru prelucrarea datelor este Infotv. În conformitate cu § 5 (1) (a).

Scopul gestionării datelor este:

Prin stocarea datelor pe care le-ați introdus în timpul înregistrării, Managerul de date poate oferi un serviciu mai convenabil (de exemplu, nu va trebui să reintroduceți datele pentru o achiziție nouă)

Domeniul de aplicare al datelor gestionate:

În cursul procesării datelor, Managerul de date gestionează numele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, caracteristicile produsului achiziționat și data achiziției. Gestiunea datelor vizează confidențialitatea persoanelor și informațiile personale ale administratorilor companiei, în conformitate cu legislația actuală a GDPR. Pentru mai multe informații, consultați Politica noastră de confidențialitate.

Durata manipulării datelor:

Până la retragerea consimțământului.

Gestionarea datelor suplimentare

În cazul în care controlorul de date dorește să efectueze o prelucrare suplimentară a datelor, acesta trebuie să furnizeze informații prealabile cu privire la circumstanțele relevante ale prelucrării datelor (context juridic și temeiul juridic al gestionării datelor, scopul gestionării datelor, amploarea datelor prelucrate, durata manipulării datelor).

Vă vom informa că solicitările scrise legale de date ale controlorului de date trebuie să fie îndeplinite de Managerul de date. Operatorul de date este responsabil pentru transmiterea datelor către Infotv. (2) - (3) din Legea Societăților Comerciale, care înregistrează (ce autoritate, ce date personale, pe ce bază legală, atunci când a fost transmisă operatorul de date), a cărui conținut le furnizează la cerere, cu excepția cazului în care informațiile sale sunt excluse din lege.

Utilizarea procesatorilor de date și a activităților acestora legate de gestionarea datelor

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Numele procesorului de date: ShopRenter.hu Kft.

Datele de contact ale procesorului de date:
 Număr de telefon: + 36-1 / 234-5012, Adresa de e-mail: info@shoprenter.hu

Procesorul de date efectuează stocarea datelor cu caracter personal în baza unui contract scris cu Managerul de date. Nu sunteți autorizat să accesați informații personale.

Activitatea de prelucrare a datelor referitoare la transportul de mărfuri

Numele procesorului de date: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft., 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2., +36-29-88-67-00, info@gls-hungary.com

Numele procesorului de date:  Fürgefutár.hu Kft., 1122 Budapest, Maros utca 12., 06-1-900-9669, ugyfelszolgalat@furgefutar.hu

Procesorul de date participă la livrarea bunurilor comandate conform unui contract scris cu Managerul de date. Procedând astfel, procesorul de date poate gestiona numele cumpărătorului, adresa și numărul de telefon pe durata livrării bunurilor comandate și apoi îl șterge imediat.

Prelucrarea datelor referitoare la buletine de știri

Numele companiei care administrează sistemul de newsletter: The Rocket Science Group LLC.

Compania care administrează sistemul de newsletter se află în: 675 Ponce de Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, GA 30308 USA

Numărul de telefon al companiei care exploatează sistemul de newsletter: 

Adresa de e-mail a companiei care exploatează sistemul de newsletter: privacy@mailchimp.com

Gestiunea datelor contabile

Numele procesorului de date: Szilágyiné Fenyőfalvi Réka / Anico Kft.

Sediul central al procesorului de date este: 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 127.

Numărul de telefon al procesorului de date: +36 42 507 620

E-mail a procesorului de date: reka@anico.hu 

Calculatorul de procesare a datelor participă la documentele contabile ale documentului contabil prin intermediul unui contract scris cu Managerul de date. Procedând astfel, procesorul de date utilizează numele și adresa persoanei vizate în măsura necesară înregistrărilor contabile, 169 (2), apoi imediat anulate.

Măsuri de securitate a datelor

Controlorul de date declară că a luat măsurile de securitate adecvate pentru a proteja informațiile personale împotriva accesului, modificării, transmiterii, dezvăluirii, ștergerii sau distrugerii neautorizate, precum și indisponibilității din cauza distrugerii și deteriorării accidentale, precum și a oricărei modificări a tehnicii utilizate.

Drepturile pe care le aveți în gestionarea datelor

În timpul procesării datelor, aveți dreptul:

dreptul la informare,

dreptul de a corecta datele,

dreptul de a șterge datele,

dreptul de a bloca datele,

dreptul de a protesta.

Puteți solicita informații de la controlorul de date cu privire la manipularea datelor dvs. personale în perioada de prelucrare a datelor. Datele din cel mai scurt timp de la depunerea cererii, dar nu mai târziu de 25 de zile, în scris și într-o formă ușor de înțeles vă informa cu privire la datele gestionate, scop de gestionare a datelor, temei juridic, durata, și - în cazul în care transmiterea datelor a avut loc - cine și în ce scop au primit sau primit datele.

Puteți solicita administratorului de date să vă corecteze datele personale în timpul procesării datelor. Cererea dvs. va fi procesată de controlorul de date în termen de 15 zile.

Aveți posibilitatea să solicitați ștergerea datelor dvs. personale, pe care Managerul de date le va completa în termen de 15 zile. Dreptul de anulare nu se extinde la Managerul de date este cerut de lege pentru a stoca mai multe date, sau în cazul în care, dacă oricare dintre Infotv. În conformitate cu secțiunea 6 alineatul (5), Controlorul de date are dreptul să continue să manipuleze datele cu caracter personal (cum ar fi facturarea).

Puteți solicita ca controlorul de date să blocheze datele cu caracter personal în cazul în care o ștergere permanentă a datelor ar aduce atingere intereselor legitime ale persoanei vizate. Datele cu caracter personal închise astfel pot fi tratate numai atâta timp cât scopul excluderii datelor cu caracter personal este exclus.

Puteți contesta manipularea informațiilor dvs. personale,

în timpul manipulării sau este necesară transmiterea de date cu caracter personal numai în cazul respectării unei obligații legale a operatorului de date sau de controlor de date, importatorul de date sau interese legitime urmărite de către un terț, cu excepția tratamentului obligatoriu și Infotv. Articolul 6 alineatul (5);

dacă utilizarea sau transmiterea datelor cu caracter personal este efectuată pentru achiziționarea directă de afaceri, votarea sau cercetarea științifică fără consimțământul dumneavoastră.

Controlorul de date va examina protestul în cel mai scurt timp, însă în termen de 15 zile de la depunerea cererii, va lua o decizie cu privire la validitatea acestuia și vă va informa în scris despre decizia sa. În cazul în care operatorul de date nu se conformează cererii de rectificare, blocarea sau ștergerea în cauză, spun motivele de fapt și de drept de respingere a cererii de rectificare, blocarea sau ștergerea unei aplicații pe cale electronică, în termen de 25 de zile de la primirea cererii sau acordul scris.

Căi de atac

Dacă sunteți de părere că Controlorul de date a încălcat orice dispoziție legală privind gestionarea datelor sau nu a respectat niciuna dintre solicitările dvs., puteți iniția o procedură de investigare pentru Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor și Informații (adresa: 1530 Budapest, Pf. 5, e- mail: ugyfelszolgalat@naih.hu).

De asemenea, vă informăm că, în cazul încălcării legii cu privire la gestionarea datelor sau în cazul în care persoana care gestionează datele nu a respectat niciuna dintre solicitările dvs., puteți contacta persoana care gestionează datele.

Conectați-vă la Registrul de protecție a datelor

Infotv. , controlorul de date trebuie să înregistreze anumite date de gestionare a datelor în Registrul de protecție a datelor.

Modificați politica de confidențialitate

Controlorul de date își rezervă dreptul de a modifica această politică de confidențialitate. După ce aplicați acest site, sunteți de acord cu Politica de confidențialitate modificată.