Informații despre cookie-uri

Pentru a asigura funcționalitatea completă a magazinului online Anico, folosim cookie-uri. Acestea sunt importante pentru noi pentru a face magazinul web ușor de utilizat și pentru a analiza obiceiurile dumneavoastră de cumpărare și de navigare.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate..

Noi - managerii de marketing de la Anico - sperăm că sunteți pregătit să ne ajutați să îmbunătățim experiența de cumpărături și de navigare prin acceptarea cookie-urilor.

Studiu de Caz - Despre sistemul de verificare ale patrulelor in folosirea firmei Dobos Security

Firma Dobos Security este o firma de siguranța personala, care are ca activitate si protecția sediilor firmelor si garantarea siguranței ale evenimentelor. Firma are aproape de 10 ani de experiența si sute de mandate. Am întrebat pe directorul firmei, Dobos Robert despre satisfacția in relația cu sistemul ANIPOC, acest sistem eChat poate face mai mult decât sistemul POC,pe care l-au folosit până acum? Întrebările au fost puse de Ferenczi Róbert, agentul tehnic de la firma noastră.

ANIPOC - Dobos Security

Te rog sa ne spui câțiva cuvinte, despre activitățile voastre!

Firma Dobos Security AC Protect Kft. este o firma cu sediul in Szombathely si are ca domeniul său principal de activitate prestarea de servicii de siguranță personală. Compania îndeplinește activitățile de pază și protecție cu personal, asigurând securitatea diverselor obiecte și evenimente. Scopul companiei noastre este de a contribui la siguranța partenerilor săi prin serviciile sale fiabile și profesionale.

Ne-am îndeplinit atribuțiile în multe locuri și evenimente, ca si: Carnavalul Istoric Savaria, Zilele Asediului de la Kőszeg, un festival al vinului pe malul lacului Balaton, expoziții canine, meciuri de hochei pe gheață în mai multe orașe din Austria, weekenduri de darts în Graz, Salzburg și Budapesta, precum și întâlniri de motociclete și alte festivaluri.

ANIPOC - Dobos Security

Cum a apărut nevoia de tehnologie PoC? In ce în ce circumstanțe ați avut nevoie de o soluție de comunicare?

Comunicarea fiabilă și rapidă este de o importanță capitală în activitatea noastră. Deoarece folosim sistemul bazat pe internet eChat PoC zi de zi, știm din experiența ca stabilitatea si versatilitatea acestuia tine foarte mult in activitățile noastre. Așa a fost clar pentru noi că vom începe cu această linie tehnologică atunci când vom căuta noi caracteristici.

Sistemul ANIPOC in fata de eChat ne permite  comunicarea in timp real, si să monitorizăm activitatea de patrulare și să coordinăm rapid intervențiile necesare, fie că este vorba de un sediu închis sau de un eveniment de mare amploare. Scopul nostru este de a crește eficiența serviciilor noastre prin utilizarea celor mai recente instrumente și de a garanta cea mai înaltă securitate posibilă pentru partenerii noștri.

ANIPOC - Dobos Security

Cum s-a desfășurat procesul de selecție a tehnologiei?

Ne-am contactat de Ferenczi Róbert, de la Anico kft., care ne-a prezentat acest sistem nou dezvoltat. Deocamdată, căutam doar o soluție de aplicație smartphone, deoarece aveam deja aparate android în spațiul de lucru. Criteriile principalele erau funcționarea complet automată si costuri eficiente.

Ce tehnologie de comunicare ați folosit înainte?

Folosim cu satisfacție stațiile walkie-talkie eChat Poc prin internet de ani de zile, deoarece fiabilitatea, calitatea excelentă a sunetului și acoperirea națională ne oferă o soluție de comunicare eficientă în timpul activităților noastre zilnice. Activitățile noastre de inspecția patrulelor devenit din ce în ce mai complexe și a apărut nevoia unei soluții integrate și moderne, care se includă și inspecția punctelor de patrulare bazată pe NFC.

eChat internetalapú PoC adóvevők - ANIPOC - Dobos Security

Sistemul eChat are multe avantaje, iar nu oferă o funcție de control al patrulelor NFC încorporată, care este esențială pentru noi în unele cazuri pentru a monitoriza eficient și transparent zonele noastre. Acesta era motivul nostru să trecem la sistemul ANIPOC, care combină avantajele comunicării bazate pe internet cu funcțiile inteligente de control al patrulelor. ANIPOC ne permite să urmărim mișcările patrulelor în timp real, înregistrarea precisă a punctelor de control, și gestionarea digitală a întregii documentații, sporind semnificativ calitatea și fiabilitatea serviciilor noastre.

Au participat utilizatorii la testarea tehnologiei înainte de instalare? Dacă da, care au fost experiențele?

După o scurtă consultare, Anico kft. ne-a oferit o perioadă demo de două săptămâni, în timpul căreia am avut ocazia să testăm un sistem complet la un punct de patrulare la un hotel. Deoarece era o tehnologie pentru noi trebuia să studiem în detalii funcționalitatea și posibilitățile interfeței de administrare. Cu toate acestea, datorită structurii logice a sistemului, a interfeței ușor de utilizat și suportului tehnic și rapid, am reușit să înființez mai mult de 20 de puncte de patrulare și rutele și sarcinile acestora într-un singur weekend.

În timpul testelor, sistemul a funcționat fiabil și stabil, am avut nevoie doar câteva modificări minore, care au fost remediate rapid. IN total sistemul DEMO are o performanța , care ne-a întărit prin faptul că soluția ANIPOC oferă un soluție eficienta și moderna pentru desfășurarea profesională a activităților de patrulare pe termen lung.

Care este motivul pentru alegerea sistemului ANIPOC in fata de alte sistemele POC?

Sistemul nou a putut fi testat imediat, astfel încât am putea verifica rapid funcționalitatea și stabilitatea sa în condiții reale. In fata de alte sisteme de control al patrulelor testate anterior, acesta s-a dovedit ca este remarcabil nu doar prin funcționalitate, ci și prin raportul preț-calitate - iar prețul este mai favorabil la utilizarea pe termen lung a fost deosebit de atractiv pentru noi. Faptul că am putut transfera fără probleme transmițătoarele noastre eChat , folosite de lungă durată pe această platformă era un avantaj deosebit este optimizarea costurilor, si permite integrarea mai ușoară în extinderile viitoare.

Această compatibilitate oferă o oportunitate de a continua utilizarea eficientă a aparatelor noastre existente, beneficiind în același timp de caracteristici mai avansate oferite de noul sistem. Pe baza tuturor acestor aspecte, platforma ANIPOC nu a fost doar convingătoare din punct de vedere tehnologic, ci se potrivește bine de securitate din punct de vedere economic cu strategiei noastre tehnologice.

Vă rugăm să enumerați componentele noului sistem:

Lucrăm cu două flote separate de ANIPOC:

  1. Pentru a asigura un hotel în Budapesta, folosim smartphone-uri Android, pe care avem instalată aplicația ANIPOC asociată cu o licență de patrulare.
  2. În cazul a două hoteluri din Sárvár, folosim smartphone-uri Samsung pe care rulează aplicația ANIPOC, suplimentată cu o licență de patrulare. Am achiziționat microfoane wireless Bluetooth Dellking pentru dispozitive de la Anico Kft.

Cum se afectează utilizarea sistemului ANIPOC munca?

Cu introducerea soluției cu aplicație, am avut ocazia să includem cu ușurință mai multe zone de lucru independente în sistemul de control al patrulei. Deoarece aplicația funcționează și pe smartphone-uri, nu a fost necesar să cumpărăm dispozitive emițătoare separate pentru fiecare locație, ceea ce a dus la economii semnificative de costuri.

Cu folosirea discurilor de NFC, am reușit să extindem ușor și rapid numărul de puncte de patrulare la clienții noștri - chiar și pe baza cerințelor ulterioare - ceea ce a făcut construcția mai flexibilă și mai eficientă. Ca urmare, ritmul de lucru și sarcinile zilnice s-au accelerat semnificativ, în special în unitățile mai mari sau fragmentate.

Dobos Security

Documentația complet online și comunicarea vocală în timp real disponibile prin aplicația PoC au reprezentat un avantaj suplimentar în locațiile în care mai mulți colegi lucrau pe sistem în același timp - astfel am putut coordona activitatea echipei cu feedback actualizat și imediat.

Ce sunt experiențele despre folosirea sistemului?

Folosim zi de zi sistemul de control patrulelor ANIPOC  aproape de 8 luni, in acest timp am putut confirma că am ales o soluție stabilă, fiabilă și ușor de utilizat. Designul ușor de utilizat al aplicației permite noilor utilizatori să învețe rapid utilizarea, sistemul de meniuri este transparent și mesajele de eroare sunt ușoare de înțeles facilitează foarte mult gestionarea erorilor.

Într-un caz concret, de exemplu, nu a existat trafic de date pe dispozitivele mobile ale unuia dintre ofițerii de patrulare, în ciuda conectării la rețeaua WiFi a hotelului. Aplicația ANIPOC a răspuns imediat cu un cod de eroare specific care indica faptul că nu exista o conexiune de date activă, deci problema nu era la dispozitiv, ci la rețea. Aceasta ne-a permis să raportăm eroarea către departamentul IT într-un mod direcționat, care a fost rectificată rapid. Acest lucru arată că sistemul ANIPOC că ne sprijină în urmărirea activităților de patrulare, de asemenea, este util în detectarea proceselor de fundal, cum ar fi problemele de rețea, mărind astfel eficiența muncii și fiabilitatea sistemului.

De ce este important serviciul de patrule?

Rolul serviicilor de partule este protejarea zonei păzită și bunurile de pe aceasta. Aceasta este o formă de bază de protecție a activelor. Patrulele - singure sau în echipe - se deplasează de-a lungul unui traseu predeterminat, iar sarcina lor este de a preveni, a detecta sau a întrerupe activitățile ilegale și dacă este necesar, de a lua măsuri împotriva autorilor.

Traseul ei si documentarea acestei este esențială, astfel încât este necesar un sistem de monitorizare. Acest lucru asigură că patrula a îndeplinit efectiv sarcinile atribuite.

Tag-urile NFC plasate la orele și în locurile specificate de client trebuie să fie vizitați de patrulă, iar prezența lor trebuie confirmată de un telefon mobil sau de un emițător PoC compatibil NFC.  Aplicația înregistrează automat că patrula a ajuns la punctul dat.

Dobos Security

Este important de subliniat faptul că patrula nu este responsabilă doar pentru citirea ID-ului NFC, ci și pentru scanarea mediului înconjurător. O astfel de zonă ar putea fi o parcare, un gard, un hidrant sau un stingător de incendiu - verificați dacă nu sunt blocate. în caz de urgență, de exemplu, ieșiri de evacuare. La un caz de urgenta de exemplu, ieșirile de evacuare sunt, de asemenea, esențiale.

Timpul turului traseului și ordinea punctelor sunt predeterminate, dar sistemul de control oferă posibilitatea de a le schimba în mod flexibil. Cu ajutorul documentației electronice, inspecțiile lunare și programele de lucru pot fi gestionate mai simplu, mai rapid și mai transparent.

Ce planuri aveți pe viitor despre folosirea sistemului ANIPOC?

Dorim să ne extindem flota de transmițătoare PoC cât mai curând posibil cu un dispozitiv care acționează ca un transmițător și permite comunicarea fără probleme între transmițătoarele noastre DMR și PoC în același spațiu de lucru. Acest lucru ar fi util pentru sarcinile în care ambele tehnologii sunt prezente în același timp, deoarece am putea lucra pe un canal de comunicare comun.

Am dori, de asemenea, să aducem vechile noastre transmițătoare eChat în întregime în viitorul apropiat la acest sistem în ansamblul său, pentru a crea o rețea de comunicare unificată și bine gestionată. Acest lucru nu doar că ar crește eficiența, dar ar simplifica și operarea tehnică pe termen lung.

Etichete legate de conținut: eChat PoC Munkavégzés

Related contents