Informații despre cookie-uri

Pentru a asigura funcționalitatea completă a magazinului online Anico, folosim cookie-uri. Acestea sunt importante pentru noi pentru a face magazinul web ușor de utilizat și pentru a analiza obiceiurile dumneavoastră de cumpărare și de navigare.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate..

Noi - managerii de marketing de la Anico - sperăm că sunteți pregătit să ne ajutați să îmbunătățim experiența de cumpărături și de navigare prin acceptarea cookie-urilor.

Studiu de caz- Utilizarea stațiilor în Aquaparkul Aquarena din Mogyoród

Parcul de distracții acvatice Mogyoród Aquaréna a achiziționat recent o flotă de stații de emisie-recepție impermeabile Motorola Talkabout T92 H2O. Am discutat cu ei despre experiențele lor în ceea ce privește utilizarea stațiilor walkie-talkie.

 

De ce ați cumpărat stații?

Complexul este situat pe un teren de 11 hectare. Acest lucru include și campingul, iar noi am considerat necesar să înlocuim telefoanele mobile cu walkie-talkie pentru o comunicare mai rapidă. De aceea, buletinul dvs. informativ ne-a fost de folos, iar noi am fost interesați de telefoanele Motorola T92 H2O, mai ales datorită designului lor rezistent la apă, care este o cerință de bază pentru ca noi să putem folosi dispozitivele și în mediu umed.

Câte dispozitive ați achiziționat pentru aquapark? Motorola Talkabout T92 H2O flota

Am achiziționat 20 de transceivere, dintre care 13 sunt folosite zilnic. Dimineața, stațiile radio sunt distribuite persoanelor corespunzătoare, iar seara sunt returnate la birou. Acest lucru ne permite să încărcăm stațiile radio pe timp de noapte.

Acoperirea  a fost suficientă pe toată suprafața aquaparkului?

Da, stațiile radio au funcționat perfect. Am testat aparatele de radio imediat după cumpărare din patru puncte diferite. Am început distribuția de la intrare către cele mai îndepărtate patru zone ale parcului și toată lumea a reușit să comunice cu ceilalți, așa cum era de așteptat. Nu numai din cel mai înalt punct, ci și de la nivelul solului. Trebuie remarcat faptul că există o diferență de nivel de 20-50 de metri în interiorul parcului, dar nu a existat nicio problemă în a acoperi distanțele. Din zona de camping și din zona piscinei pentru copii, colegii au putut să se distribuie până la intrare, astfel încât am putut acoperi de fapt întregul aquapark.

Cum au reacționat angajații la schimbarea telefoanelor cu stații?

Nu a existat nicio problemă cu schimbarea. De fapt, toată lumea a fost foarte mulțumită de noile dispozitive, deoarece putem transmite informații mult mai repede. Nu mai este nevoie să așteptați ca cealaltă parte să răspundă la telefon, deoarece toată lumea poate auzi pe toată lumea, așa că este mult mai ușor și mai rapid să comunicăm.

Cine și cum a folosit stațiile în aquapark?

De la casierie la personalul de securitate, salvamarii și șefii de piscină, precum și personalul medical, cu toții folosesc stația de emisie-recepție. Era foarte important ca, în cazul în care personalul avea un mesaj rapid, acesta să ajungă imediat la persoana potrivită și ca aceasta să poată răspunde cât mai repede posibil la întrebarea sau cerința care a generat traficul radio.
Această viteză a fost dificilă în cazul contactului prin telefon mobil și a faptului că doar o singură persoană putea fi alertată sau sunată în același timp.
Deoarece suntem un parc de tobogane, aici se produc răni minore, iar în acest moment alertarea medicală este una dintre principalele considerente atunci când se utilizează radioul. Bineînțeles, toți salvamarii sunt instruiți în domeniul primului ajutor, dar siguranța este principalul lucru, astfel încât aceștia pot alerta imediat personalul medical dacă se întâmplă așa ceva.

Alte comunicări în cadrul parcului, cum ar fi informarea oaspeților care vizitează parcul sau răspunsul la întrebările personalului mai devreme, sunt, de asemenea, mult mai ușoare pentru noi dacă nu trebuie să sunăm pe toată lumea în mod individual, ci putem transmite imediat prin radio o întrebare sau să cerem ajutor pentru anumite lucruri.

Avem stațiile de emisie-recepție de aproape o săptămână, care este experiența, cum se descurcă cu funcționarea toată ziua?

Da, am folosit dispozitivele timp de o săptămână și sunt în deplină conformitate cu specificațiile din fabrică. De la pornirea de dimineață până la oprirea de seară, bateria este descărcată cu o unitate. În fiecare seară punem aparatele de radio la încărcat, astfel încât dimineața lucrătorii primesc dispozitive complet încărcate. Am testat câteva stații radio, astfel încât, dacă nu le încărcăm seara și apoi le punem la lucru a doua zi dimineața, aceste stații radio se vor descărca la prânz în ziua următoare. Astfel, acestea ar putea rezista până la o zi și jumătate fără încărcare, în plus față de ceea ce am putea folosi. Trebuie să știți că aici nu există o comunicare continuă. Dispozitivele sunt mai degrabă în standby, astfel încât traficul de voce nu este atât de semnificativ.

A existat vreo întrerupere în utilizarea stațiilor radio la început? Nu departe de dumneavoastră se află Hungaroring, unde se folosesc stații PMR446 similare. Există vreo informație în acest sens?

Da, în timpul instalării echipamentului, am analizat canalele pentru a vedea unde nu exista o transmisie continuă și am setat codul de zgomot în consecință. În acest fel putem comunica în zona parcului fără a fi deranjați. Am reușit să facem acest lucru simplu și ușor, așa că nu am avut nicio problemă în a configura stațiile radio pentru nevoile noastre.

 

www.aquarena.hu

 

Etichete legate de conținut: Motorola Solutions