Informații despre cookie-uri

Pentru a asigura funcționalitatea completă a magazinului online Anico, folosim cookie-uri. Acestea sunt importante pentru noi pentru a face magazinul web ușor de utilizat și pentru a analiza obiceiurile dumneavoastră de cumpărare și de navigare.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate..

Noi - managerii de marketing de la Anico - sperăm că sunteți pregătit să ne ajutați să îmbunătățim experiența de cumpărături și de navigare prin acceptarea cookie-urilor.

Un an cu stații eChat la Poliția Locală Szombathely

Szombathely este cea mai veche așezare locuită continuu din Ungaria. Poliția locală asigură supravegherea zonei publice a orașului pe o suprafață de 97,5 km², folosind 14 stații eChat și un sistem de dispecerat pentru comunicarea zilnică de mai bine de un an. Eram curioși să vedem cum funcționează stațiile, așa că l-am sunat pe Sándor Ágoston, șeful Poliției locale și i-am cerut un mini-interviu.

Vă rugăm să descrieți modul în care funcționează organizația dumneavoastră și în ce domenii utilizați stațiile radio eChat.

Inspectoratul pentru spații publice al orașului funcționează sub auspiciile Primăriei. Departamentul de Supraveghere Publică operează și monitorizează permanent sistemul de camere de supraveghere a siguranței publice, format din peste 80 de camere din oraș. De asemenea, primim apeluri telefonice și sesizări din partea populației. Serviciul de zonă publică este gestionat de șeful Centrului de Management al Serviciului prin radio POC. Deoarece toate sucursalele serviciului sunt dotate cu radio POC, toți colegii mei pot auzi cine este de serviciu în ce locație. Acest lucru este extrem de important pentru comunicare, deoarece nu doar o anumită pereche de patrule știe despre o anumită sarcină, ci, în esență, tot personalul de serviciu. Acest lucru le permite să se ajute reciproc, mai ales atunci când este vorba de un incident de amploare. Stațiile radio nu sunt utilizate doar în serviciul public, ci s-au dovedit eficiente și în sistemul intern de birouri.

Există, de asemenea, un serviciu de patrulare pe teren de 4 persoane în cadrul structurii organizatorice a Patrulării zonei publice. Sarcina lor este de a controla câmpurile și aracile de la periferia teritoriului municipal al orașului, precum și zonele municipale. Din cadrul Inspectoratului Domeniului Public face parte și Serviciul veterinar și zootehnic, format din 2 îngrijitori de animale. Sarcinile lor principale sunt de a prinde și de a îngriji câinii vagabonzi sau agresivi și de a facilita adoptarea acestora.

Szombathely körzetület-felügyelet

Ați adus stațiile radio eChat în mediul de birou? Astfel încât să se poată conecta în același mod pentru comunicarea zilnică de la birou.

Da, sigur, am introdus stațiile eChat în mediul de birou. Astfel, personalul de la birou este, de asemenea, conectat la rețeaua radio și utilizează radiourile în comunicarea zilnică. Acest lucru este important, deoarece există sarcini în care trebuie să facem curățarea zonei, de exemplu, trebuie să scoatem mașinile dintr-o zonă pentru ca alte agenții partenere să poată curăța parcurile sau să construiască sau să închidă parcări. Sprijinul de suport pentru acest tip de activitate este asigurat de personalul de birou prin intermediul sistemului radio.

Szombathely közterület-felügyelet

A trecut mai bine de un an de când stațiile eChat au fost activate. Cât de mult s-a schimbat munca dumneavoastră de când ați început să folosiți stațiile radio eChat?

Introducerea stațiilor radio eChat a facilitat foarte mult comunicarea. Anterior, comunicarea între colegi și managerul de gardă se făcea prin intermediul telefonului mobil, ceea ce era extrem de lent și dificil de implementat. Cu toate acestea, odată cu utilizarea stațiilor radio, comunicarea a devenit mult mai fluidă, mai rapidă și mai eficientă. Acest lucru este, de asemenea, foarte important pentru securitatea evenimentelor noastre și pentru operațiunile de zi cu zi, deoarece crește foarte mult siguranța și eficiența.

În ce măsură folosiți programul de Dispecerat?

Noi numim software-ul nostru de dispecerizare un centru de coordonare a serviciilor. Șeful centrului este responsabil de gestionarea și repartizarea sarcinilor persoanelor de serviciu. El utilizează un afișaj de hartă, astfel încât există două monitoare pe biroul său. Un monitor afișează doar interfața hărții, arătând care unitate este cea mai apropiată de sarcina în cauză și care este cea mai rapidă unitate disponibilă în apropiere pentru a răspunde la un anumit apel.

Ați avut probleme cu stațiile în anul ce a trecut?

A fost o perioadă, de aproximativ două săptămâni, în care am avut o mulțime de întreruperi de rețea. Am primit ajutor foarte rapid și eficient, dar a trebuit să petrecem mult timp încercând să aflăm care era problema. În cele din urmă am reușit să o rezolvăm. În afară de asta, nu am mai avut nicio problemă. Am avut un server oprit sau un server înlocuit pentru o zi, dar aceasta a făcut parte din întreținerea sistemului care putea fi planificată. Deci, în general, sistemul este foarte stabil și nu am avut probleme majore în ultimul an, în afară de acestea, sistemul a fost foarte eficient.

Szombathely közterület-felügyelet

La Carnavalul Istoric Savaria de anul trecut, cum au lucrat stațiile?

Acest sistem a fost folosit și la Carnavalul istoric  Savaria. Serviciul de securitate a avut același sistem, astfel încât am putut să ne conectăm cu poliția și cu alte organizații. Aceste stații au fost distribuite și au fost stabilite canale comune de comunicare. Sunt convins că acest lucru se poate face și în acest an.

Sistemul eChat a evoluat foarte mult în ultimul an, iar acum există inovații pe care v-ar fi plăcut să le vedeți. De exemplu, posibilitatea de a vă înregistra vocea pe server. Folosiți deja noile funcții?

Da, îl folosim. Aparatul de înregistrare al dispecerului este bun, dar este mai practic să avem acces de la distanță și o înregistrare complet automată. De exemplu, în cazul unei reclamații sau al unei plângeri împotriva unei măsuri, este foarte important să avem o versiune înregistrată a acesteia.

Vă mulțumesc pentru răspunsuri. Aveți alte comentarii sau întrebări despre stații sau despre sistem?

Atunci când au apărut probleme, am continuat să le perfecționăm și să le îmbunătățim. M-ați ajutat întotdeauna cu toate întrebările mele. Așadar, suntem pe deplin mulțumiți de cooperare, iar sistemul funcționează foarte bine. Suntem foarte bucuroși să primim acest feedback pozitiv. Privind fotografiile și rezultatele de până acum ale Inspectoratului Poliției Locale, este foarte îmbucurător să constatăm că instrumentele noastre de comunicare pot avea o contribuție semnificativă la această activitate.

Program Anico Demo- Testați stațiile gratuit timp de o săptămână!

  • Doriți să încercați stațiile?
  • Nu ați folosit niciodată unul și nu sunteți sigur că funcționează?
  • Nu vă puteți decide ce model ar fi cel mai potrivit pentru dumneavoastră?

 Programul DEMO Anico vă va răspunde la aceste întrebări!

 Faceți clic pe butonul Vizualizați programul demo Anico pentru a solicita o probă demo gratuită sau contactați-ne:

info@anicoromani.ro, +40-755300047

 

 

Etichete legate de conținut: eChat PoC Munkavégzés